Ученици другог разреда настављају са предметом “Пројектна настава” која има за циљ развијање међупредметних компетенција ученика, ефикасно учење, повезивање познатог и непознатог, развијање пожељних модела понашања, социјални развој деце кроз доминацију тимског рада и сарадничких односа. Ученици су кроз два пројекта поменуте циљеве и остваривали.

Један од пројеката, под називном “Правимо друштвене игре”, подразумевао је казивање ученика о својим бакама и декама и то о начинима на које су се они као деца играли. Ученици су на часовима правили занимљиве друштвене игре, где се могло закључити да им је најзанимљивијa  друштвенa игрa:  Не љути се човече, Миц и Шах.

Други пројекат, на тему “Вулкан”, пружио је могућност да деца покажу своју спремност и способност за бављење природним наукама. На веома конструктиван начин израђивали су рељеф свога краја, а потом су експериментисали:  како до вулкана доћи. Оглед је изведен на веома опрезан начин  и дошло се до одређених закључака о томе како вулкан избија и шта се после дешава.

Показало се да ученици  разумеју и практично примењују идејно решење као кључну фазу у извођењу огледа, да одлично умеју да, у оквиру групе, практично дођу до реализације захтева. Такође, током презентовања рада, тимови су објаснили ток рада у оквиру група, како су сарађивали у групи, на које су тешкоће наилазили и како су их решавали.

FB_IMG_15751455274185546 IMG_20190927_124544 IMG_20191018_122750 IMG_20191108_112115 IMG_20191118_114848 IMG_20191122_121519 IMG-e85d05e2000703d64301d8829e1101ec-V IMG-ea38735856158d2c5c70d50b64306869-V

 

Учитељице

Цвијетић Марина

Драшковић Јасмина

Марковић Слађана

Вукић Јелић Весна