Ученици другог разреда настављају са предметом “Пројектна настава” која има за циљ развијање међупредметних компетенција ученика, ефикасно учење, повезивање познатог и непознатог, развијање пожељних модела понашања, социјални развој деце кроз доминацију тимског рада и сарадничких односа. Ученици су кроз два пројекта поменуте циљеве и остваривали.
Један од пројеката, под називном “Правимо друштвене игре”, подразумевао је казивање ученика о својим бакама и декама и то о начинима на које су се они као деца играли. Ученици су на часовима правили занимљиве друштвене игре, где се могло закључити да им је најзанимљивијa друштвенa игрa: Не љути се човече, Миц и Шах.
Други пројекат, на тему “Вулкан”, пружио је могућност да деца покажу своју спремност и способност за бављење природним наукама. На веома конструктиван начин израђивали су рељеф свога краја, а потом су експериментисали: како до вулкана доћи. Оглед је изведен на веома опрезан начин и дошло се до одређених закључака о томе како вулкан избија и шта се после дешава.
Показало се да ученици разумеју и практично примењују идејно решење као кључну фазу у извођењу огледа, да одлично умеју да, у оквиру групе, практично дођу до реализације захтева. Такође, током презентовања рада, тимови су објаснили ток рада у оквиру група, како су сарађивали у групи, на које су тешкоће наилазили и како су их решавали.
Учитељице
Цвијетић Марина
Драшковић Јасмина
Марковић Слађана
Вукић Јелић Весна